Veelgestelde vragen

 

Veelgestelde vragen

Bestellingen:

  • Krijgt een online bestelling voorrang?
    Nee, klanten in de frituur worden eerst geholpen, zodat iedereen eerlijk aan de beurt komt.

  • Moet ik een sms afwachten als ik een tijdstip reserveer?
    Nee, dit is niet meer nodig.

  • Hoe kan ik mijn online bestelling betalen?
    Je kan online betalen of in de frituur met je bankkaart, contant of maaltijdkaart.

  • Moet ik mij aanmelden bij het afhalen van mijn bestelling?
    Ja, meld je bij aankomst direct aan bij de kassa. Zo weten wij dat je er bent en kun je, indien nodig, alsnog aan de kassa betalen.

Algemene Informatie:

  • Moet ik reserveren?
    Nee, reserveren is niet nodig. Kom je echter met een groep van 8 personen of meer? Laat het ons dan even weten!

  • Zijn dieren toegelaten?
    Helaas niet. Om hygiënische redenen kunnen we geen dieren toelaten.

  • Hoe worden de frieten gebakken?
    Onze frieten worden gebakken in kwalitatieve ossenvet. Dit zorgt voor die authentieke Belgische smaak waar we trots op zijn!